Results 1 to 5 of 5

Thread: ctrl V

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    347

    ctrl V

    Quan sóc al whatsapp, no funciona el ctrlV. Fa unes setmanes anava bé. Ha deixat de funcionar de cop, sense que jo hagi fet res. Sí que funciona fora del whatsapp. Els ho he dit a l'ajuda del whatsapp, però diuen que ells ho tenne tot bé.
    No he trobat res de semblant al fòrum. Tinc l'ubuntu 22.04.3 mate 1.26.0

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Vallirana
    Beans
    92
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: ctrl V

    A mi també em passava i no tinc ni idea del perquè, però avui ho he provat i funciona perfectament. Tinc Ubuntu 23.04 Gnome
    Salut

    ffp

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,274
    Distro
    Ubuntu

    Re: ctrl V

    Whatsapp? Suposo que us referiu a l'accés a Whatsapp mijtançant el navegador web, perquè no hi ha cap client de Whatsapp per a Linux. En aquest cas, si ctrl-v deixa de funcionar no hauria de funcionar en tot el navegador, i potser en cap lloc del sistema, no sols a la webapp del Whatsapp.

    És possible que alguna aplicació que teniu estigui afectant aquest funcionament. Es pot provar donar la següent ordre des d'una terminal:

    Code:
    ibus restart
    Això reiniciarà la interfície que controla el funcionament del teclat. Però també convé pensar si alguna altra aplicació està interferint perquè deixi de funcionar.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    347

    Re: ctrl V

    Primer m'ha dit:
    user@user-OptiPlex-3020:~$ ibus restart
    No s'ha trobat l'ordre 'ibus', però pot ser instal·lada amb:
    sudo apt install ibus
    Li dic:
    user@user-OptiPlex-3020:~$ sudo apt install ibus

    I després em diu:
    user@user-OptiPlex-3020:~$ ibus restart
    No es pot connectar amb l'IBus.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,274
    Distro
    Ubuntu

    Re: ctrl V

    No entenc perquè ho marques amb "Solved" si la solució no ha funcionat.

    Aquí n'hi ha una altra:

    Ves a la pàgina "about:config" entrant això a la barra de navegació.

    Busca la propietat "dom.event.clipboardevents.enabled" i marca-la com a "true".
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •